miércoles. 15.05.2024
Destacado

Luisa Villalta, as letras galegas cruzadas por un vento bárbaro

Na introdución de “En busca de consolo”, Michael Ignatieff di que "resignarse á vida é renunciar, resignarse a calquera esperanza de que poida ser diferente. A reconciliación coa vida, en cambio, permítenos manter a esperanza no que nos depara o futuro. Para reconciliarnos, primeiro debemos facer as paces coas nosas perdas, derrotas e fracasos". 

Dentes fóra

Despois de sete anos sen ir ao dentista, a miña volta a ese mundo fixo que meu sentimento de estar facendo as cousas ben desaparecera de súpeto. Ata que non volvín, a verdade, pensaba que estaba facendo o que tocaba; pois se non me doía ningún dente, para que deixarme caer por alá de cando en vez como me dicían?

¡Hala Madrid!

El deseo de ganar le hace ganar. Blanco sobre negro. Hay sí preparación, concentración, incluso fanatismo. Hay estrategia, próxima al ajedrez o a la guerra, o al ballet incluso cuando se roza el virtuosismo de una gambeta, un regate, o se alcanza el balón para rematarlo con una chilena, ese despeje de espaldas a la portería contraria, con los dos pies en el aire.

Cosas sencillas, mejores que la propia vida

Hay que reexaminar la vida con sus pesadas alforjas de injusticias, de violencias innecesarias, de desigualdades, de desprecios, de abusos, de desistimientos, pero también poner en valor sus muchos avances y hallazgos. Con la enfangada democracia, manoseada, desgastada, utilizada, pasa algo semejante.