domingo. 03.03.2024
Destacado

Mare nostrum

En alta mar cada ano morren miles de persoas, cuxas vidas parece que non importen demasiado. Sobre todo no Mediterráneo, que na época romana era coñecido como Mare nostrum (mar noso); e ante esta traxedia determinados Gobernos, de maneira inexplicable, tentan frear o labor de quen pon en risco a súa vida para salvalas, sementando dúbidas sobre o que fan.

El papa ambientalista

Ante la crisis ambiental global que padecemos, el papa Francisco, nos advierte de que el daño que la humanidad está haciendo al planeta ya no se limita al clima, al agua y al suelo, sino que ahora amenaza la vida misma en la Tierra, y nos insta a que detengamos nuestros abusos y su destrucción, y excesos consumistas; y aboga por poner en marcha políticas con una visión de futuro ante la necesidad urgente de proteger el medio ambiente, y anima a los jóvenes de todo el mundo a cuidar el planeta.

Mellorar a vida das persoas

A crise climática, o risco de novas pandemias e os conflitos armados (a guerra entre Israel e Hamás na Franxa de Gaza, a invasión rusa de Ucraína, e outros en Burkina Faso, Myanmar, Nixeria, Siria, Somalia, Sudán, Iemen, etc.), constitúen as maiores ameazas para a humanidade e o planeta, nun mundo que navega sen rumbo e sen líderes, (...)